EKO9) Digitální nástroje k posílení zájmu o přírodu

Informační a komunikační technologie (ICT) jsou v posledních letech využívány v tuzemském školství opravdu hojně. Vždyť také do škol připluly od roku...

EKO8) Dramatizace v environmentálním vzdělávání

Divadlo nebylo vždy jen kulturním zážitkem. Podobně jako dokumentární film má i ono velký edukativní potenciál. Tedy pokud víme,...

EKO7) Recyklace, upcyklace

V tuzemských školách jsou děti seznámeni s recyklací odpadů. Celkem dobře vědí, co a kam třídit. Jak odpad přeměnit v něco hodnotnějšího,...

EKO6) Bylinky: na co si dát pozor a jak začít

Jak již bylo v této řadě článků zmíněno, výraznými aktuálními trendy EVVO ČR je klimatické vzdělávání a venkovní výuka. A když...

EKO5) Environmentální programy, projekty a výzvy

Spoustu aktivit, včetně environmentálních, nemusíte hradit z rozpočtu školy. Několik tipů, kde vzít nejen inspiraci, ale také peníze na realizaci...

EKO4) Kam za environmentálním vzděláváním

Je libo tipy na výlety po celé ČR? Stejně jako v předchozím díle této řady článků, bude i nyní kladen důraz spíše...

EKO3) Elektronické a knižní zdroje ekoinspirace

Ve 3. dílu této řady o environmentálním vzdělávání v ČR se zaměříme na zdroje informací a inspirace. Snadno dostupných zdrojů informací je...

EKO2) Úspěšná příprava a realizace ekovzdělávacích aktivit

Důvod začleňování tzv. ekoaktivit je zřejmý – bez vztahu k přírodě ji nebudeme chránit a její devastace přispěje k likvidaci nás...

EKO1) Trendy v environmentálním vzdělávání ČR

Vítejte u prvního článku z řady Environmentální vzdělávání v MŠ a na 1. stupni ZŠ. Společně poodhalíme několik témat environmentálního vzdělávání ČR,...