IT a marketingové tipy
$ ze Šablon
8 vyuč.h.
webinář

Digitipy do výuky a šifry nejen pro ŠD 24.11.2025

8:00-15:30 Pro 1. i 2. st. ZŠ vč. ŠD. Chtěli byste žákům připravit honbu za pokladem? Zjistěte, jak vytvořit řadu šifer, za kterou by se nestyděl ani Robert Langdon! Navíc se dozvíte, jak uspořádat další hry do výuky a jak si vůbec přípravu výuky zjednodušIT. Záznam bude zpřístupněn 7 dní od živého vysílání. Osvědčení o absolvování vydávám pouze na základě účasti na živém vysílání webináře (synchronní vzdělávání).

1 692 Kč
  • Anotace

    Obsah

    • Organizační úvod: harmonogram, vzájemné představení, definování očekávání.
    • Souvislost tématu s RVP a novou informatikou.
    • Předpoklady správného a zdravého zapojení ICT do vzdělávání: správné držení těla, ochrana očí, kyberbezpečnost.
    • Digitipy pro snazší přípravu výuky.
    • Mobilní aplikace vhodné k objevování krajiny a určování druhů.
    • Robotické vzdělávací pomůcky a digitální mikroskopy.
    • Umělá inteligence: nástroje na tvorbu/úpravu obrázků, Canva a chatboti.
    • Tvorba webu jako třídního projektu.
    • Webové aplikace na tvorbu šifer.
    • Ukázka metodické řady s využitím nejoblíbenějších ICT nástrojů.
    • Tipy na zdroje dalších informací. Programy a projekty s touto tematikou v ČR.
    • Závěr: rekapitulace, reflexe

    Vzdělávací program je určen mj. učitelům prvouky/přírodopisu/biologie, kteří chtějí více využívat ICT při přípravě a zejména realizaci výuky. Účastníci se seznámí s využitím ICT k podpoře zájmu žáka o environmentální témata a jeho spolupráce s ostatními.

    Vzdělávací cíl

    Cílem tohoto vzdělávacího programu je rozvoj dovedností ve využívání ICT nástrojů. Účastníci si vyzkouší tvorbu výukové lekce za použití zmíněných nástrojů. Budou schopni začleňovat ICT do environmentálního vzdělávání tak, aby se zvýšil zájem žáků nejen o ICT nástroje, ale také o matematiku, přírodní jevy a procesy i kooperaci během jejich poznávání.

    Cílové skupiny

    • učitelé MŠ
    • učitelé 1. stupně ZŠ
    • učitelé 2. stupně ZŠ
    • vedoucí zájmových kroužků
    • pedagogové volného času
    • ředitelé škol a školských zařízení
    • vychovatelé

    Lektor Ing. Tomáš Driml

    Tomáš Driml je tvůrce a lektor vzdělávacích programů, jehož jedinečnost spočívá v propojování dvou zdánlivě vzdálených světů: digitálních technologií a environmentálního vzdělávání. Digitální nástroje mohou být efektivním pomocníkem pro moderní výuku o přírodě i pro efektivnější řízení školy. Je autorem a správcem portálu Ekovzdělávání, kde školám nabízí videotipy, články, lekce a související pomůcky na téma ekoher, mikroskopů, robotů a digitálních nástrojů včetně umělé inteligence.

    Jako člověk z praxe staví všechny své programy na okamžité použitelnosti a reálných potřebách škol. Vystudoval Krajinné inženýrství, je certifikovaným lektorem a lesním pedagogem. Lektorské činnosti se profesionálně věnuje od roku 2013. Působil jako specialista geoinformačních systémů, následně jako národní koordinátor mezinárodního programu Ekoškola, kde měl kromě metodické podpory na radost i řízení interních digitálních procesů.

    "Velmi užitečné. Zjistil jsem, kolik různých nástrojů na zatraktivnění výuky je."
    Miroslav Č., absolvent z 15.5.2025

    "Moc se mi líbila práce s Canvou, tvorba QR kódů, skvělé obohacení."
    Tereza K., absolventka z 15.5.2025

    "Děkuji za velmi přínosné školení, v rámci výuky Př zcela jistě využiji více aplikací najednou."
    Eliška N., absolventka z 15.5.2025

    "Po dlouhé době je to pro mě opravdu přínosné školení / webinář. Spoustu typů využiji ve výuce i školní družině"
    Markéta K., absolventka z 28.4.2025

    "Velmi přínosné, QR kódy budu určitě využívat, jsem velmi spokojená."
    Iveta N., absolventka z 28.4.2025

Podobné zboží

$ ze Šablon
8 vyuč.h.
webinář
8:30-16:00 Inspirace pro MŠ a 1. st. ZŠ vč. ŠD. Vybíráte robota? Nebo máte, ale potřebujete tipy, co fungují v praxi? Venkovní…
$ ze Šablon
8 vyuč.h.
webinář
8:00-15:30 Nejoblíbenější ekohry, prvky polytechniky a doporučení z praxe. Nechybí ani téma originálních bylinkových aktivit pro děti. Jak tvořivé tak pohybové aktivity.…