8:00-15:30 Jak mluvit s dětmi nejen v MŠ? Správná komunikace pomáhá vytvářet příjemné prostředí v mateřské škole. Prostředí, kde se děti a pedagogové cítí bezpečně a spokojeně. Podíváme se na to, co v komunikaci s dětmi funguje a čemu je lepší se vyhnout. Účastníci vzdělávacího programu se také dovědí, jak lépe vnímat, co nám děti říkají nejen slovy, ale i gesty a chováním. Program zahrnuje praktické ukázky situací (modelové situace), které pomohou zažít a získat komunikační dovednosti. Záznam bude zpřístupněn 7 dní od živého vysílání. Osvědčení o absolvování vydávám pouze na základě účasti na živém vysílání webináře (synchronní vzdělávání).
Je absolventkou jednooborové Psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci (2018). V letech 2018 - 2024 byla na mateřské dovolené a předtím pracovala jako asistent pedagoga při základní škole ve Slatinicích. Mezi lety 2018 – 2022 lektorovala vzdělávací programy pro pedagogy s tematikou osobnostně-sociálního rozvoje při NPI ČR. Je absolventkou preventivního programu Druhý krok, který realizuje Škola porozumění a sdílení.
Nyní působí jako školní psycholožka při ZŠ a MŠ Velká Bystřice a jako školní psycholožka pro mateřskou školu při ZŠ a MŠ Svatoplukova v Olomouci. Zároveň působí jako poradenský psycholog při psychologické poradně UP v Olomouci. Od jara 2025 lektoruje semináře Druhého kroku. Zajímá se především o školní psychologii, socio-emoční učení a respektující komunikaci (nejen) s dětmi.
Ve volném čase jezdí na kole nebo cvičí jógu. Ještě častěji však „řádí“ s rodinou v zástěře v kuchyni, anebo někde venku (bez zástěry...).